fredag 25 februari 2011

då är man tebax!

hej allihop!
tog mej i kragen igen för att börja blogga nu när modellkarriären kommit igång! så detta blir mitt första inlägg!
ja vad ska man säga. har snart tid för nya fotosessioner att göra. ni kan ju kolla in min sida: http://www.girlsofwestcoast.se/bilder/modeller/AmmandaAndersson/amanda_info.html
där hittar ni mig och ni kan även kontakta mig om ni skulle vilja ha en modell :)
just nu sitter jag här och är jättepeppad över morgondagen som består av att jag ska träffa min kära vän therese igen och kolla på när Hardcore Superstar spelar :D kommer bli helt awesome! så jag borde gå å lägga mej så jag kommer upp i tid så jag hinner prata me min pojkvän Steven innan det bär av! men ni ska få en bild från min senaste photoshoot innan jag lägger mig!
                                               fotograf: www.matsf.se

godnatt folks :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar