fredag 25 februari 2011

Godmorgon i stugan jag är helt förstörd.

upp och hoppa heter det va? är helt slut drömde så sjukt mycket grejer! & skulle vart upp för en timme sedan men aja, bättre sent än aldrig i guess! ;)
vad dagen består av idag är att hoppa in i duschen, dra fram lite kläder, dra sig mot gbg för att möta upp Therese och hennes vän Carro vid Frölunda torg och sedan åka med dom i bilen till Borås där spelningen är idag! så bli det till att fixa sig hos Therese och föra lite där :) kommer bli kul! var så sjukt längesen jag träffade henne! så kommer bli himlans trevligt :) så jag antar att detta kommer bli det enda inlägget idag då jag inte kommer ha tillgång till en data förens imorgon. men tror allt folk klarar sig :P
nä! nu får det bli frukost och ringa Steven! hoppas ni får en trevlig fredag allihop! för det kommer jag få :) so long!
puss:*
                                                 foto: www.matsf.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar