måndag 28 februari 2011

Ja...

här vaknar man klockan 15!!!!! 3 timmar efter min 3timmars lektion slutat.. alltså jag blir så himla trött på mig själv. *suck* bara att vänta till nästa vecka. då min utbildning börjar. jag får fan INTE sabba den! aja, nu är det inte så mycket att göra i guess..
kvällen igår var jobbig. mycket tankar och mycket känslor, vet inte hur jag känner idag över allt.. men det lär jag väl märka? känner bara att jag är så trött på att vara fast vid framför en dator 24/7 eller i telefon 24/7. jag vill åka till England NU och stanna där. för detta gör mig galen. och jag antar att Steven känner samma sak. för att komma till Steven. 


Jag ÄLSKAR honom, jag är KÄR i honom. Han ÄR det bästa som någonsin hänt mig. Nej vi har aldrig träffats. men jag känner honom. inifrån och ut. vi har pratat 24/7 konstant i 4-5månader och VI anser att vi har ett förhållande som vi snart förövrigt firar 3månader i. spelar ingen roll vad folk säger för jag ska ha min framtid med honom. Finns ingen som jag känt så mycket dragning till eller kärlek för. HAN är den jag vill ska bli pappa till mina barn. HAN är den som jag vill gifta mig med. HAN är den jag vill spendera resten av mitt liv ihop med! för han får mig till att känna mig så sjukt älskad och betydelsefull. han finns där för att hjälpa mig när jag mår dåligt. vi kämpar och kommer INTE sluta med det. Steven är min prins! Han har räddat mig och han ger mig så mycket kärlek. är jag ens värd det? ja, turen har vänt! min själsfrände är hittad och jag tänker aldrig låta honom gå<3


 STEVEN, JAG ÄLSKAR DIG! 2010-12-18<3


förövrigt så jag åker dit i maj å kommer stanna i 3 veckor. sedan får man se om han flyttar hit eller om jag flyttar dit. och varför i maj? jo för jag börjar en utbildning nästa vecka som jag gärna vill fixa först.


But i donno anymore..


Där fick ni veta en annan del av mitt liv. eller snarare den största delen i mitt liv.
så nu tänkte jag att jag ska fixa mig i ordning och ta mig något att äta! hörs senare!

2 kommentarer:

  1. Jag tror att det är enklare att han flyttar hit. Det är skitlätt att få uppehållstillstånd pga relation.
    Jag och Andrew hade varit ihop i fyra månader när vi lämnade in papper på svenska konsulatet i New York. Sen ett par månader senare kom besked om att han var välkommen till Sverige.
    Det är svårare att få uppehållstillstånd om man är singel och inte har jobb här, det vet Andrew nu.

    SvaraRadera
  2. är så glad för din skull att du verkligen hittat nån du trivs med<3oh så himla fint skrivet<3
    älskar dig hjärtat oh hoppas på att han flyttar med dig<3vill ju ha dig nära!

    Miss ya<3

    puss oh kram / Angel<3

    SvaraRadera