lördag 26 februari 2011

hemma

Gårdagen var riktigt najs! mötte upp therese, tina och carro i göteborg. fick även tag i ett par jeans för 60kr så jag är nöjd :) sedan åkte vi till borås där jag å therese började att fixa oss å dricka lite innan det bar av mot Harrys!(blev ingen konsert för biljetterna var slut).
väl på harrys så blev det en del att dricka då therese kompis vunnit på lotto. så jag blev kalaspackad! men det vart mycket trevligt.
märkt att det stämmer med att man blir mer å mer bakfull ju äldre man blir för idag har jag haft ett rent helvete! men jag får skylla mig själv :) nu är jag iallafall hemma tack å lov! känns skönt. så har bunkrat upp med chips, godis och dricka. helt underbart!
frågan är om man blir mer känslig på bakfyllan och överreagerar en del, för mitt humör är inte på topp. det mesta känns skit och jag får för mej att saker som annars känns så rätt helt plötsligt känns så fel? hoppas den känslan försvinner.. senare väntar ett bad och sova.. kanske lika bra så man inte drar ner andra..



"This is the hardest part 
when you feel like you're fading
All that you have has become unreal 
collapsing, and aching.."

                                                  foto:www.matsf.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar