tisdag 1 mars 2011

hallojsan!

då har man precis kommit upp ur badet!(ha aldrig i tvål/olja i badet, stinker,gjorde tyvärr det misstaget). tänkte att jag ska måla mina naglar och denna gången så blir det grönt! :) och efter det så ska jag ringa Steven och prata lite. saknar hans röst massor! även fast jag pratade med honom för 30 min sedan haha!
och justee! har två fotosessioner på G som kommer ske ganska snart! kommer bli kalaskul då jag har världens idéer! men ni kommer få se mer om det framöver ;)

hmm.. vad ska man säga? hade världens konstigaste dröm i natt? drömde att jag skulle hoppa in som gitarrist i ett band men kunde inte spela gitarr så trummisen fick skriva ner ackorden på papper som jag skulle spela efter och lära mig under själva konserten som vi skulle vara med i? helt knasigt. tur att jag vaknade precis innan vi skulle på scen för det var pinsamt! haha! man är ju inte mer än människa ;)

Fredag så blir det Freakshow och en visning i Göteborg! där jag ska modella för Cissi´s nya klädkollektion! kommer bli superkul! är lite nervös för att gå där med hennes kläder inför hur många människor som helst! men det kommer nog gå bra! måste hitta mej en sovplats för natten oxå, men det ska inte bli några problem då man känner en del människor.
vill ni ha mig som modell eller värdinna så gå in på :  http://www.girlsofwestcoast.se/bilder/modeller/AmmandaAndersson/amanda_info.html och där kan ni mejla mig om det.

vad ska man mer säga? min hjärna hänger inte med idag så står ganska still.. men jag får återkomma senare! :)
pussss!

foto: mats fäldt / www.matsf.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar