fredag 11 mars 2011

i skolan och jag är dålig på uppdateringar.

ja då sitter man här och har datorkunskap. dock redan gjort denna kurs så sitter behöver inte komma tebax hit på ett tag. men sitter kvar här denna lektion vartfall:)

vad gjorde man igår? hmm.. ja jag var i skolan. som förövrigt går asbra tycker jag! roliga och trevliga människor allihop och man har lärt känna nya människor. sådant gillar jag! och sedan var jag hemma, satt lite vid datan. glodde på två filmer : the loved ones och coco avant chanel. asbra filmer! får ta och se film oftare tror jag. Några förslag på bra filmer?
sen på kvällen så gjorde jag inte så värst mycket. satt och var orolig fram tills jag somnade i min säng. blö. middagen med min fader blev aldrig av heller så den ska man ta med honom ikväll. får väl se hur det går antar jag.

Jag saknar Steven och det är inte alls kul. men han skickade mej en söt bild igår iaf :)
Min baby<3

well. nu sitter jag här och dricker min cola. snart gå hem för att käka och sedan är det dags för att gå tillbaka till skolan. slutar kl.15-15.30 :)

vad händer till helgen då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar