söndag 6 mars 2011

Blev vinnaren! yey haha!

Blev vinnaren som fick en länkning av http://zuicide.devote.se ! det tackar man för ;D 
jag och mina freaky svar haha xD


om ni inte kan läsa texten så står det:

"Vinnaren och bästa svar av
Veckans freaky fråga!

Ja, det var hur många roliga och konstiga svar och kommentarer som helst haha XD
Håller dock med den här tjejen!
Hur kul (eller ja, konstigt) hade det inte varit att kunna suga av sig själv? xD
Så jävla wierd men endå en sak man vill testa...kanske?Dock är ju detta bara rykten (som tyvärr inte är sanna.)

Frågan var:
Om du fick byta liv med någon för en dag. Vem skulle du byta liv med och varför?"

mitt svar var:

"Jag skulle vilja byta liv med antingen marilyn manson eller jeffree star.
marilyn: för att jag hört att han opererat bort revben(som säker inte stämmer) för att kunna suga av sig själv så det hade jag gjort! samt testat på en annan färg av läppstift.
jeffree star: jag hade färgat håret rött istället för rosa och sen hade jag gått ut på en bar och raggat upp människor och utnyttjat dom på drinkar. sen hade jag även suttit där å smekt mina ben då han har dom sexigaste benen ever!

ja här har du mitt svar :p"


man måste ju vara påhittig xD hahaha! jag vann iaf! :)



så vad gör jag idag? jag vaknade typ precis. sitter och dricker lite energidryck och tar en cigg. man får se vad dagen har att erbjuda! börjar ju även min utbildning imorgon..*suck*
skriver mer sen :) puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar