måndag 21 mars 2011

godnatt

nu bär det snart av till sängen. precis pratat med Steven och jag sitter bara och ler. det är så mycket skit i mitt liv just nu men innan vi la på så sa han något som fick mig till att känna mig lycklig. han sa: (översatt till svenska) "hoppas du vaknar imorgon och mår bra och vet att jag verkligen älskar dig. för jag älskar dig så mycket".
jag litar på honom. men allt är även väldigt svårt pga. vissa anledningar. men vi fixar detta :) det är jag säker på! 68 dagar kvar! 9 1/2 vecka.. omg!!! hahah

imorgon ska jag till tandläkaren och fixa en tand som gör ont :/ skönt att få det gjort iallafall! och sen kanske ja ska fixa håret. hur vet jag inte. men något måste göras! haha. sen blir det väl till att inte göra så mycket mer. prata med steven, fixa nya bilder osv. det är väl det som står på schemat.

sen på onsdag måste jag hitta något att göra. hitta någon jag kanske till och med kan sova hos så jag slipper ångest.. (long story).

hmmm. what more to say? ingenting antar jag just nu ! lite trött och seg i skallen.. så godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar