fredag 4 mars 2011

fredag!

nu har jag badat och ska snart göra mig i ordning för att ta mig till Göteborg och gå på Freakshow! där jag även ska agera modell för Cissi´s klädkollektion( http://www.facebook.com/pages/PiNkY-of-Sweden/111619175565058 )
och efter det så ska jag bannemig supa! omgomgomg! Mändy ute på gatorna igen ;) farligt. so watch out!
sover gör jag hos Loe söt som hon är så fick jag en plats där :)

måste ta mig till affären och fixa busskort, cigg och.. hmm ja, det var väl det. TACK mamma! :) sen så även fixa till löshåret, fixa kläderna jag ska ha efter visningen, sminka sig (mascara, då dom på showen fixar resten), måla naglarna.. hmm..ja, vad ska jag behöva göra mer? :S får ej glömma mobil laddaren och alkoholen! *viktigt* haha!

är lite typ... ledsen i ögat också.. kommer inte prata med steven fören imorgon för jag kan verkligen inte ringa hans mobil. kostar MULTUM! så ringer oftast hem till honom. men han själv ska bort idag så ja.. i guess ill talk to him tomorrow again.. men det är så låååång tid dit :/ men vi kommer iallafall ha hela dagen imorgon hoppas ja :) woohoo! och nu har vi planer! planer! planer! STOOORA PLANER! i love it<3

ojoj! nu har jag bara två timmar på mig tills bussen går! dags att pysa! wish me luck! ha en bra fredag allihop för det ska jag ha! pusssssss!:*

foto: Mats Fäldt / www.matsf.se


1 kommentar:

  1. Tja
    As snyyyyygg bild, hittade lite andra läckra bilder på dig.

    kolla in här

    www.girlsofwestcoast.se

    Peter

    SvaraRadera