onsdag 16 mars 2011

onsdag

halloj allihop!
Sitter nu hemma efter att ha haft en hel dag med juridik så är helt trött i skallen. men SÅ mycket man lärde sig som man inte hade en aning om! sinnessjukt. men nu jävlar ska inga jävlar försöka sig på att lura mig i affärer hädanefter ;) och på lunchen idag så drog jag, Jenny, Vanja och Anette iväg till en pizzeria och käkade kebab! det var najs som fan!
förövrigt så gick jag igår och skulle leta efter en praktikplats! och jag fick en med en gång! på en tatueringsstudio här i "byn" ! så sjukt taggad! ska vara där i 5 veckor (hoppas dock på fast anställning efteråt) och sköta bokningar, papper, städning, sterilisering osvosv. kommer bli skitkul! :)

imorgon så bär det av till nordby shoppingcenter för att göra ett arbete ihop med Jenny och Anette! kommer bli kämpigt tror ja. men det fixar man :)

och förresten! en bild från visningen som jag hittade samt en video:


Mår förövrigt även sjukt BRA idag :D är på toppen humör då älskling skrev världen gulligaste mejl på facebook till mig som lyder såhär:
"saw that your kinda still on this morning so i thought id jump on to say i love you before i meet andy. miss you loads baby and i cant wait to speak to you later. your my world babe, love you so much xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx <333"

Jag smälte när jag läste det. så himla sött när han gör såntdär :') älskar honom<3 blir till att ringa honom sen och ösa kärlek över honom!

här är även en bild på mig idag(eller tre kanske man ska säga) :
ja, jag är väl söt ;)


hmm.. what to say?
JO! till helgen så blire även fest! fredag ska man till Sandra och Adam på deras inflyttningsfest och på lördag så ska jag till Göteborg för att träffa Ingrid och Love, var sjukt längesen så ska bli riktigt trevligt! får väl se vart man drar ut :)

nu tänkte jag ta mig en liten tupplur! är verkligen så himla trött. usch! men ha de fint allesammans! so long! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar