onsdag 2 mars 2011

Ett lååååångt inlägg..

nu har jag pratat med baby och sagt godnatt. saknar honom redan MEN denna månaden så blir det till att fixa ett nytt pass! :D yeeey! hade tänkt göra det nästa månad men då kan de bli försent. tar ju 4 veckor för det att bli klart ungefär så skulle jag göra det nästa månad så kan det somsagt bli försent och jag kommer inte komma iväg den 28e maj.*längtar* jävla skola säger jag bara! skulle aldrig skrivit in mig på utbildningen.. aja, kanske är bra ändå!

imorgon ska jag till tandläkaren *ryser* men skönt att få det gjort oxå! (för att avbryta så kliar mina fingrar sönder tack vare att jag fyllt i tatueringarna förra veckan).. hmm.. what more to say?

JO! HAHAHA höll på att dö tidigare av att jag nästan satte min cola i halsen! fick världens chock! (nu kommer de tydliga tjejvanorna) MEN en människa som jag fick syn på har verkligen förstört sig själv. fick en sådan fruktansvärd chock så jag blev nästan rädd och började automatiskt att skratta! sjukt elakt. men ja kan inte hjälpa det. människan försöker och försöker till att bli det bättre men det går enbart neråt. jag känner lite medlidande faktiskt och kan fortfarande inte släppa synen och tankarna som for genom min skalle! men nog om det, inte mina problem!

förövrigt är jag jävligt less på sverige. kan verkligen inte vänta med att komma härifrån ett tag! komma ifrån alla jävla idioter som man "känner".

och ja! jag vet typ aldrig vad ja ska logga om. ni som läser får mer än gärna komma med tips på vad jag kan bättra på och prata om eller frågor om det är något ni undrar över i mitt sååå intressanta liv ;) jag är inte den bästa på att blogga men det kanske kommer? jag försöker iallafall!


måste även få klart mina tatueringar som redan är betalda så det blir till att ringa söta Josefin framöver så jag får en tid till att göra klart mina fötter samt överarm.

(gud va jag hoppar runt i detta inlägget märker jag xD kan lätt bli så antar ja)


och en av fotosessionerna jag ska göra är ganska färdigplanerad med idéerna så nu är det bara en tid som ska bestämmas. CANT WAIT! kommer bli riktigt balla bilder! så sjukt pepp! sen måste jag höra av mej till den käre Mats ang. våran nästa session oxå. många bollar i luften nu! men jag älskar det! :D

& visningen som jag ska vara med i för en kompis klädkollektion PINKY OF SWEDEN
på fredag på Club Freakshow kommer bli så jävla awesome!
Om någon som läser denna bloggen ska dit så hojta till när ni ser mig! :D


och ja, ni minns från det förra inlägget att jag skulle måla mina naglar gröna? jag gjorde det och det ser rent ut sagt FÖRJÄVLIGT ut. så aldrig mer. jag håller mig till svart och rött hädanefter! dock har jag ingen remover kvar såå jag får väl vänta tills skiten går bort eller måla över med svart(var ju så smart så jag även målade tånaglarna gröna! ser ju väldigt sådär "BRA" ut... aja, everybody makes mistakes even the perfect moi! ;) haha!

detta inlägg blev ganska långt och jag hur mycket som helst att skriva! men antar att jag får göra det i nästa inlägg istället ;) så dags för sängen sweethearts! sov så gott allihop! pusss:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar