lördag 5 mars 2011

lördag!

hejsan! vart lite seg på att uppdatera idag! vart så himla trött. kom hem kl.11 idag från göteborg.
gårdagen: visningen gick jätte bra! höll mig nykter. blev enbart 4 öl på hela kvällen! var inte sådär jätte pepp på att festa och bli full. tack till Cissi för allt samt Sara för erbjuden sovplats och tack till Loe som jag faktiskt sov hos :)
bild från imorse när jag kom hem haha!:
mycket vackert med gårdagens smink ;) bilder från visningen kommer komma senare när jag fått tag i bilderna!:)

idag har jag legat i sängen hela dagen typ. ska snart ta mig ett bad och sedan laga mat! idag blir det stuvade makaroner med antingen köttbullar eller fläsk :) ASGOTT MED RIKTIG MAAT!! och sedan kolla på någon film och småprata lite med Steven och sådär. en lugn lördag med andra ord :) skönt!

fick en kommentar från en "peter" om att han hittat mig på www.girlsofwestcoast.se och ja, det stämmer att det är jag och jag tackar så mycket för komplimangen! :) alltid kul med kommentarer! och fortfarande.. tips om vad man kan skriva om? något ni vill veta? så SKRIV!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar