tisdag 8 mars 2011

im back

förlåt för det lilla uppehållet jag haft! haft en del i tankarna och varit väldigt trött.
här är lite bilder från Freakshow( ni behöver ju inte skratta;) )

ja där var några stycken :)

igår så skulle jag slutat på engelskan men nä, jag är kvar ett tag till. imorgon börjar även min utbildning inom butikssäljare/butikschef så ska bli roligt att få med sig allt inom det yrket! ons-fre 9-16.30 och i april så börjar den 5 veckors långa praktiken. undra vart jag ska vara? kanske ska börja höra runt.

jag försöker även sluta med mina insomningstabletter så även det är anledning till att man inte vart på humör för att blogga. men ska försöka bli lite bättre. jag är fortfarande en nybörjare på detta somsagt men det utvecklas väl med tiden :) har så svårt för att skriva om allt och inget. men samtidigt så vill jag inte skriva om allt och inget heller. för mina innersta känslor vill jag nog helst hålla för mig själv ett tag till. ^^

förövrigt så går allt jätte bra med Steven! han är min livräddare känner jag och jag älskar honom så mycket! väntan tar dock död på mig och honom men vi kommer fixa det :) här får ni en bild på min sötaste när han försöker vara en tuff poser ;)
han är ju för söt min man


så vad händer imorgon? jo, skolan till 16.30. sen fyller min fader år så vi ska på middag. är väl det som jag planerat right now. vad ska ni göra allihop? några planer för helgen?


well, erkänner även att jag saknar min kissekatt Sara nått så djävulskt. but what to do? she´s happy, thats all that matters:)

nä! nu blir det en sista cigg för idag och sen off to bed! sköt om er. pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar