fredag 18 mars 2011

3 månader

Idag har jag och Steven 3 månader tillsammans! *lyckorus genom hela kroppen*
Det är även 71 dagar kvar tills jag är där i hans famn! tiden går oerhört fort nu. lite läskigt! kan dock knappt bärga mig!

snart bär det av mot tandläkaren för att ta bort lite tandsten. euw. gör ont också. efter det ska jag in u duschen och börja fixa mig inför kvällen hos Sandra och Adam! kommer bli kul! :) kommer komma hem 4 i natt och jag kommer säkert vara cptrött!
idag vaknade jag förövrigt runt halv tolv tiden och gick och mötte upp Jenny och tog en promenad! det var trevligt:) och nu sitter man här med en cigg och en burk cola och bara inväntar att klockan ska bli tre så jag kan få skiten hos tandläkaren gjord! *suck*

aja! FREDAG!!!

2 kommentarer:

  1. Hörde "ryktet på stan" att ni två aldrig träffats och att han bor i typ London.. Stämmer de?
    Grattis btw!:D

    SvaraRadera